Wednesday, December 3, 2014

ARIRANG


Assalamualaikum everybody :)

Lagi sehari je nak sampai hujung minggu... Bestnyer... Inilah perasaan yang ditunggu hari-hari... Kalau Jumaat tu, berkobar-kobar nak pergi kerja... hahaha

See my title entry, confirm ada yang tersengih, confirm minah ni sudah terjebak dengan korean drama la ni.. Hahah, mana tak nye, kawan2 dok bercerita pasal korean drama kat TV9.. 

One day, aku pon saja la buka, then nahh kau, tiap selasa rabu, make sure pukul 9.30malam, aku yang control remote control. Remote astro rosak pon, aku cepat-cepat suruh laki aku g beli kat Mydin hak cikai2 pon xpe... Gigih sungguh kan.

Slot Chamsarang di TV9, ada drama korea bersiri.. Aku yang jenis susah nak terjebak dengan citer macam ni rupa.. Kalau tak masuk di hati memang aku tak layan. Tapi citer tersangat la best..

FEAST OF THE GODS

Euwwww, pengsan. Ok dah2 bangun

Yang paling penting aku miant sesangat dengar lagu tema cerita nie. Haa, confirm semua nak search dengar selalu kan..kan.. (mengaku jela erk)


Dengar la dari pagi sampai ke petang na... Hahhaha... 

Ok. Cepat buka Air Asia, book flight pegi Korea. 

Ok,Bye!


1 comment:

  1. Baru terjebak yer..siapkan tisu banyak-banyak yer esp kt hujung2..hehehe Selamat menonton!! :-)

    ReplyDelete