Tuesday, December 9, 2014

Urban Korean Food


Assalamualaikum ;)

Actually saja nak sharing pasal korea food. Aritu pegi IOI Putrajaya, ternampak restaurant korea.. Memula tue takut jugak nak makan takut tak halal... Tapi aku tengok ramai malay pegi makan situ... Aku pun search la halal ke tidak kan restaurant ni... Yes halal..

Dubu Dubu nama restaurant ni. Pekerja dia semuanya malay. Lagi tak rasa was-was la aku nak makan. Aku bukan la peminat makanan korea.. 1st time aku nak makan makanan ruji diorang ni..

Turun escalator dari carpark, terus nampak restaurant ni.

Bagi aku, makanan dia boleh telan and boleh dihadam dengan baik.. hihih.. sebabnye memang selera aku kot.. Sedap sangat.

 Laki aku pilih spicy chicken korea kot namanye... Ayam dia sangat sedap..


Aku pilih Korean Gogi. Korang boleh pilih nak daging ke ayam. (gambar gegar sebab anak aku tak sabaq nak sambar sup tu haaa)

Berbaloi makan dengan rasa yang sedap dengan harga yang berpatutan bagi aku. 

Aku dah mula ketagih plak dah.. hihihi

Yang penting, anak aku pon dah terjebak suka makan seaweed hokeyh..

 Memula dia macam pelik pa kebenda ayah dia bg ni...

 Dia keroyok2 seaweed tu terus masuk mulut... Tengah layan nikmat

Nahhh sampai tertutup mata... sedap nau nau la tue...


No comments:

Post a Comment