Monday, October 13, 2014

RUDE!



Assalamualaikum guys :)

Petang-petang macam nie kita layan sikit lagu orang putih mat salleh..

 MAGIC

Tergoda dengar lagu diorang ni dalam radio.. Aku bukan pengemar lagu mat salleh semua nie.. Tapi ada setengahnye menusuk ke kalbu kalau dengar.. Masa zaman kegemilangan azroi pon aku layan Backstreet Boy je pon
:
:
:
:

Nahh, cair tak tengok.. hikhik.. Dulu siap kumpul kaset wokey... Akan suruh ayah aku belikan jugak sebab nak dengar tiap-tiap hari.. Cousin aku siap mengila tampal gambar diroang ni dalam buku latihan sekolah menengah dia... Ahahah.. aku ni yang hanya seorang budak hingusan yang baru nak membesar, kira tumpang sekaki dengan dia la. 

Cer kalau kitorang gathering ke apa confirm akan buka citer pasal ni, mula bergegar rumah mak aku tu dengna gelak besar kitorang... Siap pilih sorang satu nak buat laki... Kahkahkah.. (tolong jangan gelak na, aku tahu aku kulit terlalu putih and manis)

Ok enough(see mula nak speaking dah ni) sebelum jadi carca merba aku cakap macam keling ja bunyi, kita layan lagu 

Jangan nak RUDE sangat hokeyh!!

No comments:

Post a Comment