Wednesday, September 10, 2014

REZEKI ALLAH


Assalamualaikum :)


REZEKI ALLAH

Rezeki Allah ada di mana-mana.. lambat atau cepat rezeki akan datang untuk kita dari Penciptanya.. 
Syukur alhamdulillah, dari hidup aku sendiri, aku boleh lihat rezeki yang Allah bagi lambat atau pun cepat, aku tetap syukur walaupun rezeki aku jauh lebih baik dari orang lain..

Mungkin aku tidak dikurniakan pangkat yang tinggi dalam kerjaya, tidak dikurniakan harta yang banyak atau kaya raya, tidak dikurniakan wang yang berjuta-juta akan tetapi akan TELAH dikurniakan sebuah
:
:
:
:
:

*ibu ayah yang sangat baik dan faham kami adik beradik

*suami yang sangat-sangat rajin bantu aku di rumah

*anak yang sangat baik dan cerdik bagi keluargaku

*rezeki yang tidak pernah putus sepanjang hidupku ini


Alhamdulillah sekali lagi ALLAH beri rezeki pada adik kembarku pula... Alhamdulillah rasa dapat berkongsi rasa suka dan berkongsi khabar gembira dari dia...

Tak perlu kaya raya dimata dunia, tak perlu mega dan sombong dengan harta dunia tak perlu rasa gah didunia.. Kerna belum tentu kita akan dibanggakan di padang masyar nanti.. Kerna belum tentu kita akan gah disisi Allah SWT..

Aku masih pegang kata-kata nenek, hiduplah dengan kemampuan yang ada, hiduplah dengan kesederhanaan.. Tak perlu kita mengikut orang kalau tak mampu..

Buat Aunty, Tahniah dari Ibu Ayah dan Qhalish.. Buat yang terbaik untuk second step.. InsyaAllah akan sampai rezekinye nanti buat aunty.. Tahniah lagi sekali untuk rezeki yang aunty dapat... Rezeki nak kahwin la tue... Alhamdulillah Ya Allah...

Last but no least
:
:
:

Suka aku dengar suara perempuan thai nie... syahdu jer



 

No comments:

Post a Comment