Monday, December 30, 2013

Bermula Episod Baru

Assalamualaikum :)

Alhamdulillah, harini 31 Disember 2013,selesai sudah kisah perjalanan hidup sebagai manusia yang kerdil di mukabumi ini selama 26 tahun.. Hari terakhir di dalam kalendar 2013 banyak menyimpan memori indah serta pahit. Banyak perkara yang jadi semuanya telah tertulis di dalam Lauh Mahfus..

Dijadikan seorang yang matang, kuat serta tabah menerima semua dugaan yang datang sepanjang tahun nie.. Allah SWT hadiahkan semangat yang baru utk saya sepanjang tahun nie even banyak perkara yang Dia hadirkan untuk dilalui serta ditempuhi..

Bermulalah episod kisah baru pada 1 Januari 2014.. Helaian mukasurat pertama bernula la esok..diharapkan dikurniakan kekuatan yang menggunung untuk menempuh setiap dugaan serta ujianNYA,diharapkan diberi sinar baru dalam meniti kisah hidup pada tahun yang baru..

Banyak azam dan perkara baru yang nak buat tahun baru nie.. Mengharap Allah SWT memberi kekautan untuk istiqomahkan diri ke arah yang lebih baik.. InsyaAllah :)


InsyaAllah, semua orang mengimpikan Syurga Firdausi di sana kelak.

Mudah-mudahan Allah SWT perkenankan semua niat baik kita pada tahun yang baru nie kan...Moga kita semua diberi kesihatan yang baik selalu,diberi rezeki yang melimpah-ruah pada tahun nie.Moga Allah SWT buka tiap-tiap pintu rezeki untuk kita,diberi kekekuatan untuk kita istiqomah ke jalan yang benar...InsyaAllah..InsyaAllah..



No comments:

Post a Comment