Thursday, June 5, 2014

Peristiwa Satu Hari Satu Malam


بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Assalamualaikum semua :)

05 JUNE 2014

Tarikh keramat kat atas nie sangat-sangat buat saya rasa sangat bertuah bercampur gembira.. Hadiah Harijadi yang sangat bermakna buat saya.. Tuah ayam nampak di kaki,tuah manusia siapa yang tahu kan... Eloknye perancangan Allah SWT.. 

Tarikh bertuah 5 June 1987, hari kelahiran saya...hihihi sudah tua dah sebenarnya.. Alhamdulillah selama 27tahun hidup dimuka bumi Allah SWT.. Allah masih lagi beri kesempatan untuk  menikmati nikmat hidup didunia hingga ke saat umur sekarang nie.. Terima Kasihs emua kawan-kawan yang mendoakan kesejahteraan serta kebahagian saya... Syukur!!


 Time Lunch ayah balik rumah,buat suprise belikan kek kat ibu.. ahahhaa... sodap ya amat kek nie.. 
TQ Ayah.. Luve u More lah!!


 Budak Kenit ni biasa la,dok sebut "kek,kek,kek" berulang kali.. Tak sabaq nak potong kek ngn ibu

 
Nah, rare tak ibu suap guna pisau kek terus..kihkih...


Tarikh Keramat 5 June 2014 nie juga lah, tidak disangka-sangka akan berjaya mendapat panggilan temuduga ke Program Pertukaran Belia Malaysia-Korea.. Fuhhh nie lagi sangat tidak disangka-sangka nak lepas level tapisan dari pihak kementerian and pihak JPA.. Yang memohon, 600 lebih permohon.. Yang short-listed hanya seramai 391 orang.. Yang akan dipilih untuk ke Program ni hanya 15 orang... hahahha aku rasa nak gelak guling-guling sebabnya of course aku tak dapat punya... Gila lah yang datang semua bawak fail sijil tebal sungguh bak hang... Aku nie bagi je salinan buku perkhidmatan, terus cakap saya xde sijil... ahahhahaha boleh cenggitu...

 Tapi alhamdulillah la, semuanye berjalan dengan lancor yo.. Sikit pon aku tak rasa macam ditemuduga...hahaha.. sebabnye sempoi sangat panel dua orang tu... fuhh, Lega rasa dah settle semua...baru rasa kepala otak ni ringan ajer...hikhikhik

So semalam hang out celebrate birthday dengan ayah n Qhalish... Kitorang makan kt alamanda jer..hikhik... Sekali la membeli-belah kan shopping mall tue.. Fare and Square sungguh,bukan kata birthday girl je dapat hadiah, ayah dengan Qhalish pon dapat.

 Sementara tunggu ayah balik kerja, kita layan cucur bawang ibu dulu ye :)


 Nak sangat topeng spiderman... Dok sebut "man,man".. hahahha

  Muka cewi sebab ayah belanje makan steamboat...hehe...Tq Ayah


Akhir sekali, dapat jugak basikal yang ayah nak sangat beli kat anak teruna dia nie

Taraaaaa,basikal itik... hehehe.. siap ada lagu sekali.. Beli kat Toys'Rus..
Sengaja belikan jenis yang nie sebab nak Muhammad belajar kayuh sendiri.. Belajar susah sikit...hehe.. Ayah tak minat yang ada tangkai bagai tue.. Katanye nanti xde lansung usaha nak kayuh sendiri,mengharapkan orang tolak jer.. ohaloh ayah nie...

No comments:

Post a Comment